DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Pro nepřítomné

PÁTEK 1.6.
ČJ - slovesa (časování sloves a neurčitý tvar - pozor na slovesa typu běžet - budoucí čas poběžím a sloveso běhat - budoucí čas budu běhat), PS str. 59/4 a 5
M - pětiminutovka na sčítání a odčítání desetinných čísel; pracovní list - práce s desetinnými čísly a číselnou osou (pracovní list - 1 str. dodělají do pondělí, 2. stranu zatím nechají)
PŘÍ - rekordy v živočišné a rostlinné říši - kvíz
zbytek vyučování jsme strávili na hřišti

ČTVRTEK 31.5.
VL - Opakování krajů + doplňování do PS str. 23/5 (výrobky přiřadit ke krajům), 22/2 a 3, 25/1 a 2
v pondělí budeme psát krátké 4 otázky týkající se krajů (krajská města)
ČJ - slovesa (přehled: slovesné kategorie - osoba, číslo, čas a způsob - opakování; určitý a neurčitý slovesný tvar, jednoduchý a složený slovesný tvar - UČ 90-91), PS 59/kvíz + cv. 3, 58/1
ČJ - práce s básní "Cokdyže" od Shel Silverstein ze sbírky "Jen jestli si nevymejšlíš"

PÁTEK 18.5.
ČJ - třídnické a organizační záležitosti
M - pracovní list na desetinná čísla (zaokrouhlování, násobní/dělení 10, 100), DÚ - dodělat do pondělí
​PŘÍ -  PS str. 28 a 29
​VL - dodělali jsme kraj Vysočina

ÚTERÝ 15.5.
ČJ - opakování skloňování zájmena "já" - kdy píšeme mě/mně; cvičná pětiminutovky (ve čtvrtek bude na známky); číslovky - PS 57
​M - UČ 82/17 - zjišťování délky plotu z nákresu pozemku - sčítání a odčítání desetinných čísel; výměra pozemku = obsah = plocha
​PŘÍ - společenství lesa, vody, pole, lidských obydlí - PS 26 a 27
 
PONDĚLÍ 14.5.
M - čtení a zápis desetinných čísel, porovnávání zlomků - UČ 80/1, 2, 3
​VL - Liberecký a Pardubický kraj - doplňování v PS

PÁTEK 11.5.
ČJ - organizační záležitosti ohledně ozdravného pobytu
​M - pracovní list
PŘÍ - písemná práce + PS 24/2, 25/1 a 2
​ČT - prezentace knížek
​VL - opakování Karlovarský kraj (PS str. 10), některé z dětí neměly PS - doplní si doma!!!

ČTVRTEK 10.5.

VL – písemná práce
ČJ – číslovky – jak je poznáme (otázky) a rozdělení; UČ 88-89, pak v PS 56/1 a), b), c)

STŘEDA 9.5.
M – písemná práce
Vv – tvorba překvapení

PÁTEK 4.5.
ČJ - písemná práce + PS 94
M - pracovní list ze středy; cv. 2 + některé z příkladů ze cv. 3 a 4; za úkol dopočítat zbylé příklady z těchto cvičení
​PŘÍ - prezentace živočichů a rostlin týkajících se adaptace na prostředí, ve kterém žijí
​ČJ - prezentace přečtených knížek
poslední hodina - Jihomoravský kraj (PS 18)

ČTVRTEK 3.5.
VL - opakování o Královéhradeckém, Plzeňské a Jihočeském kraji; doplnění PS str. 13, 20 a 21
​ČJ - opakování před písemnou prací (předpony s-, z-, vz- a zdvojené souhlásky -nn-, -dd-, -jj-, -zz- a psaní ů/ú

STŘEDA 2.5.

M - pracovní list (slovní úlohy a sčítání/odčítání čísel vyšších řádů)
Vv - konstrukce se stavebnicí Boffin

ČTVRTEK 26.4.

VL - prezentace Zlínského kraje
​ČJ - desetiminutovka na přídavná jména; pády u zájmen - PS 54/7 a 8, někdo již stihl i 55/9 a 10; dubnévé úkoly vzadu PS 93/3 a 4
​ZÍTRA ČARODEJNICKÝ POCHOD DO ŘEPOVA (více v "Novinkách")

STŘEDA 25.4. - Den Země

1.-2. hodina: povídání o vodě, pokus s napětím vody a její hustotou, následně malování pomocí bublin
​3.-5. hodina: Pozorování přírody na Štěpánce (úkoly), výroba lodiček a jejich pouštění po Klenici

ÚTERÝ 24.4.
ČJ - skloňování osobních zájmen (já, ty, on,...) - doplnění tabulky 54/4, pak 54/6 a 53/3
​M - Vennovy diagramy (UČ 61 - rámeček a cv. 1), pak pracovní list (naskenovaný pošlu mailem)
​PŘÍ - přizpůsobení se vybraných živočichů a rostlin prostředí a podmínkám, ve kterých žijí (barva srsti, potrava, drápy, stavba těla, vrstva tuku, apod.)

PONDĚLÍ 23.4.
M - rýsování v pětiminutovkách, str. 21/38 a 22-23 vše kromě cv. 41.
​poslední hodinu jsme měli smuteční - pochovali jsme našeho křečka Káju

PÁTEK 20.4.
1.-2. hodina – země v rámci barevného týdne (šifrované informace), hymny států našich spolužáků
3. hodina – matika: rýsování v pětiminutovkách str. 20 – vše a 21/37, rozdělení úhlů (pravý, ostrý, tupý), typy trojúhelníků (pravoúhlý, rovnoramenný, rovnostranný)
4. hodina – ČJ: opakování příd. jména (diktát), druhy zájmen – PS 53/1 b) a cv. 2
5. hodina – prezentace Karlovarského kraje (Terezka) a prezentace Rumunska (Marcela)

ČTVRTEK 19.4.
VL - prezentace Moravskoslezského kraje, kraje Vysočina a republiky Chorvatsko
​2. hodina - seznámení se s životem agamy díky názorné ukázce a povídání Simonky

STŘEDA 18.4.
1., 2. a část 3. hodiny jsme se byli fotit
​M - rýsování: sešit pětiminutovek - str. 16-19 vše

ÚTERÝ 17.4.

ČJ - slovní hry + země Rumunsko a Moldavsko (v rámci barevného týdne)
​M - aritmetický průměr, práce v sešitě pětiminutovek str. 10/cv. 17 a 18
​PŘÍ - opakování různých typů krajin (poušť, prales, savana, step, smíšený les, tundra) a podnebných pásů + video k těmto typům krajin
​ZÍTRA MÁME FOCENÍ!

 
PONDĚLÍ 16.4.
Hodinu matematiky jsme se věnovali projektu "Barevný týden", kdy jsme měli jako třída prezentovat Chorvatsko.
​VL - Olomoucký kraj - prezentace
focení přesouváme na středu na Štěpánce - společný odchod a společný návrat

PÁTEK 13.4.

ČJ - čínská přírodní lyrika (psaní básní)
​M - matematická křížovka (pošlu mailem)
​PŘÍ - podnebné pásy (spojování obrázků krajin a pojmů: poušť, prales, savana, step, smíšené lesy a tundry a dále přiřazení k určitému podnebnému pásu)
​ČT - představení knížky a čtenářská lekce z knihy Havětník od Jiřího Dvořáka
​VL - prezentace Jihomoravského kraje a následné cv. v PS str. 18
​V pondělí začíná barevný týden. Přijdeme oblečení v barvách červená, bílá, modrá a celý týden bude probíhat v seznamování se se zeměmi, odkud pochází naši spolužáci. Na pondělí připadá Slovensko a Chorvatsko. Přineste jakékoli předměty, fotky, letáčky, které máte spojené s těmito zeměmi.

ČTVRTEK 12.4.
VL - prezentace Pardubický kraj a doplňování do PS str. 8 a 9
​ČJ - písemná práce

STŘEDA 11.4.
M - písemná práce
​pak koncert České filharmonie (4 violloncellisté)

ÚTERÝ 10.4.
ČJ - zájmena: poznávání v PS 53/1 a) a b)
​M - slovní úlohy - grafy a tabulky: UČ str. 50
​PŘÍ - písemná práce + rozdělení živočichů a jejich rozdílnost (PS 23/6) - bezobratlí a obratlovci a rozdělení obratlovců
ZÍTRA JDEME NA KONCERT ČESKÉ FILHARMONIE!!!

PONDĚLÍ 9.4.
ČJ - zájmena: seznámení se s tímto slovním druhem (UČ 85); rozdělení zájmen - osobní, přivlastňovací,  ukazovací, tázací, vztažná, neurčitá a záporná) - uvádění příkladů
M - práce s grafy a čtení z tabulek: UČ 49/11 a 12 + pracovní list (pošlu mailem)
VL - písemná práce + prezentace Libereckého kraje


PÁTEK 6.4.
1. hodinu jsme se věnovali změně zasedacího pořádku a jinému uspořádání lavic
​2.-3. hodinu jsme měli zábavní aktivity
​bylo zkrácené vyučování z důvodu zápisu do 1. tříd

ČTVRTEK 5.4.
VL - prezentace Jihočeského a Plzeňského kraje
​ČJ - opakování skloňování přivlastňovacích přídavných jmen
​A odpoledne jsme nás čekaly prima zážitky v bazénu, při společné večeři, pažamové party, bojovce aj. Moc jsme si to užili.

STŘEDA 4.4.
M - práce s daty (konkrétně průměr): UČ 48/1-5, 49/14 - v návaznosti na toto cv. práce ve skupinách, kdy se děti měřily - výška a rozpětí paží, zaznamenaly zjištěné údaje do tabulky (někdo volil dokonce i sloupkový graf) a vypočítávaly průměrnou výšku a průměrné rozpětí paží :-)
​Vv - česká filharmonie, hudební nástroje, hudba - různé ztvárnění (koláž, kresba pastelem)